Σήμερα σας έχουμε μία συνέντευξη με τον Σπύρο Ανδριανό του MenOfStyle.gr. Σύμφωνα με τον Σπύρο, πρόκειται για την “πρώτη εταιρεία Ανδρικής Αυτοβελτίωσης στην Ελλάδα που, απο το 2014, βοηθάει τους άνδρες να γίνουν καλύτεροι στο φλερτ.”

Παρακαλώ δώσε μας μια μικρή παρουσίαση της εταιρείας.

Το Men Of Style είναι η πρώτη συμβουλευτική εταιρεία στην Ελλάδα και την Κύπρο με θέμα το φλερτ και την εξέλιξη των δεξιοτήτων των ανδρών στην επικοινωνία τους με τις γυναίκες αλλά και γενικότερα.

Είμαστε όμως κάτι παραπάνω από μια σχολή φλερτ. Δίνουμε στους άνδρες που μας εμπιστεύονται και εφαρμόζουμε μαζί τους, πρακτικά εργαλεία και γνώσεις για να διεκδικούν αυτό που θέλουν αποδοτικά ενώ παράλληλα να κρατούν ψηλά την αυτοεκτίμησή τους.

Ποιά ήταν η έμπνευσή σας για το έργο αυτό

Η έμπνευση ήρθε από τις δικές μας ανάγκες.

Και οι 3 συνιδρυτές αντιμετωπίζαμε στην αρχή της ενήλικης ζωής μας ζητήματα σε ότι αφορά στην κοινωνικοποίηση με το άλλο φύλο. Υπήρξαμε ντροπαλοί και όχι μόνο αυτό, όταν ξεπερνούσαμε κάπως τους φόβους μας καμιά φορά, τα χαλάγαμε στο ζητούμενο, που είναι το να έχεις μια γυναίκα που σου αρέσει στη ζωή σου, οπότε αποφασίσαμε ότι κάτι πρέπει να κάνουμε.

Έτσι εξελιχθήκαμε ο καθένας με τον τρόπο του. Με σεμινάρια επικοινωνίας σε Ελλάδα και εξωτερικό, άπειρο διάβασμα αλλά κυρίως χρόνια πρακτικής εφαρμογής με άπειρες απορρίψεις από γυναίκες μέχρι να φτάσουμε σε υψηλό επίπεδο, αποκτήσαμε μια γνώση και ακολουθούμε μια μεθοδολογία προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα, που επιτυγχάνει όχι μόνο να έχεις αποδοτικό φλερτ αλλά και να διεκδικείς με τρόπο που απολαμβάνεις, το οποίο είναι εξαιρετικά σημαντικό.

Κάποια στιγμή μοιραία βρεθήκαμε και το περιβάλλον μας άρχισε να μας ρωτάει για την γνώση αυτή, αφού έβλεπε τα αποτελέσματα πάνω μας. Εντοπίσαμε μια τεράστια ανάγκη και είχαμε και τον τρόπο να την καλύψουμε. Οπότε αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα μηχανισμό και να βοηθήσουμε όσους περισσότερους άνδρες μπορούμε σωστά, επαγγελματικά και κυρίως με σεβασμό στις ιδιαιτερότητες του καθενός.

Ποιό είναι το όραμα, ο στόχος που θέλετε να κατακτήσετε;

Ο στόχος είναι όλοι οι Έλληνες να μάθουν ότι το φλερτ μπορεί να είναι μια απολαυστική διαδικασία και τα δύο φύλα να έρθουν πιο κοντά ώστε να γεφυρωθεί το επικοινωνιακό κενό που αδιαμφισβήτητα υπάρχει και αναγνωρίζουν και οι δύο πλευρές.

Όραμά μας είναι κάποια στιγμή όσα λέμε εμείς να διδάσκονται σε σχολεία ώστε όλοι οι νέοι να ξεκινούν ομαλά και αποδοτικά την ερωτική τους ζωή αλλά και να βλέπουν τον εαυτό τους από την αρχή της ενήλικης ζωής τους με αυτοπεποίθηση και αυτοσεβασμό.

Είχατε προηγούμενη εμπειρία με την επιχειρηματικότητα πρωτού ξεκινήσατε με το έργο αυτό; Είναι απαραίτητο να έχει κανείς εμπειρία;

Όλοι είχαμε υπάρξει στελέχη μεγάλων εταιρειών. Μέσα από την δομή μιας μεγάλης εταιρείας, ακόμα και ως υπάλληλος, μπορείς να μάθεις να αντιλαμβάνεσαι τις ανάγκες του πελάτη σου, να τις καλύπτεις σωστά, να τον υποστηρίζεις πριν και μετά την πώληση.

Προσωπικά, έχοντας υπάρξει σε θέσεις ευθύνης σε μεγάλη πολυεθνική και υπεύθυνος σε μεγάλα διεθνή projects, έχω και την ευθύνη της στρατηγικής και οργάνωσης της εταιρείας μας. Τίποτα βέβαια δεν μπορεί να σε προετοιμάσει για τις τρομερές δυσκολίες που θα σου φέρει η ανάγκη να τρέξεις αποδοτικά την δικιά σου εταιρεία, να μεγαλώσει και ο κόσμος να την αγαπήσει και να συνδεθεί μαζί της.

Ποιά ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που συναντήσατε όταν ξεκινήσατε; Πως το αντιμετωπίσατε;

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι η ιδέα που βασίζεται η εταιρεία μας είναι taboo ακόμα στην Ελλάδα.

Ειδικώς στην αρχή, όσοι μας άκουγαν, λόγω άγνοιας θεωρούσαν πως πρόκειται για μια σειρά από ευχολόγια που ίσως πετύχουν. Σιγά σιγά αντιλήφθηκαν ότι η επικοινωνία είναι επιστήμη και όλα έχουν να κάνουν με αποδεδειγμένες πρακτικές αυτοβελτίωσης και εξέλιξης των επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Αυτό ήταν η μεγαλύτερή μας επιτυχία.

Μέσα από ποιοτικό content και σωστό delivery αυτού σε όλες τις πλατφόρμες και με τον τρόπο που ακούει ο κόσμος σε κάθε πλατφόρμα και δημογραφικό κοινού, καταφέρνουμε να περνάμε το μήνυμα. Σε ένα μεγάλο ποσοστό το έχουμε επιτύχει και για αυτό και έχουμε φανατικό following και από ανθρώπους που δεν είναι απαραίτητα μαθητές του Men Of Style, αλλά έχουν βοηθηθεί από την αξία του μηνύματος που περνάμε στα video μας, στα χιλιάδες άρθρα μας και σε κάθε επικοινωνία μας με κάθε έναν άνδρα που έρχεται στα γραφεία μας.

Πολλοί άνθρωποι έχουν κάποια ιδέα, αλλά φοβούνται να κάνουν την ιδέα πραγματικότητα. Είχατε στην αρχή δεύτερες σκέψεις, και αν ναι, τότε πως τις διώξατε;

Όχι, δεν είχαμε δεύτερες σκέψεις.

Αν μας έμαθε ένα πράγμα το ταξίδι της δικιάς μας προσωπικής εξέλιξης ήταν ότι μόνο οι πράξεις μετρούν. Από την στιγμή που αποφασίσαμε ότι θέλουμε να βοηθήσουμε τους άνδρες, η πράξη ήταν μονόδρομος.

Είμασταν εξ΄αρχής ταγμένοι στον σκοπό και αποφασισμένοι. Έχουμε δεύτερες σκέψεις για κάποια μικρότερα εγχειρήματα κυρίως για το αν θα εξυπηρετήσουν τον σκοπό, όπως πχ το να δημιουργήσουμε μια νέα σειρά video ή να αλλάξουμε πλατφόρμα ή αν θα ήταν καλύτερο να επενδύσουμε σε κάποια ιδέα τώρα ή αργότερα. Αλλά ποτέ για τον σκοπό τον ίδιο καθώς έχουμε εμμονή με αυτόν.

Είμαστε ευτυχισμένοι που τον υπηρετούμε για αυτό και το κάνουμε καλά. Αν κάποιος έχει δεύτερες σκέψεις καλύτερα να κάτσει σπίτι του γιατί οι δυσκολίες που θα έρθουν απλά θα τις ενισχύσουν.

Υπήρχε ανάγκη για αρχικό κεφάλαιο και αν ναι, τότε που το βρήκατε;

Ναι, φυσικά και έχει ενδιαφέρον η ιστορία.

Όπως κάθε επαγγελματική νόμιμη προσπάθεια χρειάζεται ένα αρχικό κεφάλαιο. Κάποιος από εμάς πούλησε το αυτοκίνητό του και κυκλοφορούσε για αρκετό καιρό με ένα δανεικό πολύ μικρό σαραβαλάκι της κοπέλας του.

Από εκεί και πέρα με μέθοδο bootstrapping κάθε αμοιβή που λαμβάναμε την επανεπενδύαμε στο Men Of Style για να γίνουμε καλύτεροι και να εξελιχθούμε.

Ύπήρξε κάποια στιγμή που θέλατε να τα παρατήσετε; Πότε έγινε αυτό και τι συνέβη τότε;

Ποτέ αλλά και κάθε μέρα. Ακούγεται οξύμωρο αλλά θα το εξηγήσω.

Καμιά φορά, μπροστά στην διαχείριση μας φοβερής δυσκολίας, το μυαλό πάει στην σκέψη «Τι κάνω εδώ;» αλλά επανερχόμαστε άμεσα, σχεδόν αυτόματα καθώς έχουμε μια αποστολή και κυρίως, έχουμε εμμονή με αυτήν.

Δεν δουλεύουμε για να δουλεύουμε. Δουλεύουμε για να ολοκληρώσουμε την αποστολή μας την οποία και αγαπάμε. Έχουν υπάρξει φυσικά στα 5 χρόνια πορείας μας, τρομέρες κρίσεις τις οποίες διαχειριστήκαμε κυρίως με κίνητρο και εργαλείο την αγάπη μας για αυτό που κάνουμε και έληξαν ενδοοικογενειακά.

Μιλώντας και εκ μέρους των συνεταίρων μου, δεν νομίζω ότι μπορούμε να φανταστούμε τον εαυτό μας να κάνει πλέον κάτι άλλο εκτός από αυτό που μας βγάζει από το σπίτι κάθε μέρα με ενθουσιασμό.

Ποιό είναι το καλύτερο πράγμα στο να είσαι “Entrepreneur”;

Για εμάς προσωπικά είναι τα αχαρτογράφητα νερά καθώς είμαστε η πρώτη εταιρεία που ασχολήθηκε σοβαρά με αυτό.

Δεν έχουμε case studies να βασιστούμε και δεν υπάρχει πεπατημένη. Υπάρχουν κάποιες πρακτικές του εξωτερικού ή άλλων industries που ίσως δουλέψουν στο δικό μας ελληνικό περιβάλλον ίσως και όχι. Αυτή η αβεβαιότητα και το άγνωστο στην δικιά μας ιδιοσυγκρασία είναι σημαντικό κίνητρο καθώς μας κρατάει το ενδιαφέρον κάθε μέρα. Δεν το φοβόμαστε αλλά το αγκαλιάζουμε.

Γενικότερα όμως το θετικό του να είσαι επιχειρηματίας, είναι ότι μετά από κάποιο σημείο, όταν δηλαδή έχεις στήσει υποδομές και τις κατάλληλες συνθήκες, μπορείς να δουλέψεις με τους όρους σου (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα δουλεύεις λίγο).

Θα συνιστούσατε σε άλλους Έλληνες ή Ελληνίδες να ασχοληθούν με ένα δικό τους έργο/εγχείρημα; Ναι, όχι και γιατί;

Θα είμαι απολύτως ειλικρινής καθώς η επιχειρηματικότητα έχει γίνει μόδα.

Η εμπειρία μου μέχρι τώρα ως επιχειρηματίας αλλά και στέλεχος σε θέσεις ευθύνης σε B2B περιβάλλον δείχνει το εξής : Η ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή και έχει αντίστοιχα λίγους early adopters. Παράλληλα υπάρχει κατά βάση εχθρική στάση από την πολιτεία στον επιχειρηματία.

Και σε αυτό το σημείο θέλω να απευθυνθώ απευθείας στον αναγνώστη. Αν δεν έχεις σκοπό να ανοίξεις σουβλατζίδικο ή καφετέρια σε μέρος που δεν είναι πηγμένο από άλλα αντίστοιχα μαγαζιά, καλύτερα να δεις πως θα μπορούσες να ξεκινήσεις κάτι σε μεγαλύτερη αγορά και εννοώ του εξωτερικού.

Και πάλι αν το κάνεις να γίνει επειδή ξυπνάς και κοιμάσαι με αυτή την έννοια και όχι επειδή απλά θες να βγάζεις τα προς το ζειν. Είναι θετικό να θες να δημιουργήσεις αλλά σίγουρα δεν κάνουν όλοι για τη ζωή του επιχειρηματία.

Δεν υπάρχουν success stories σε μια νύχτα ή σε ένα χρόνο. Υπάρχουν μόνο αποφασισμένοι άνθρωποι ταγμένοι στο σκοπό τους που δουλεύουν πολλές φορές υπό δύσκολες συνθήκες νυχθημερόν με προσωπικό κόστος για να φθάσουν κάπου.

Αν θες να το κάνεις, κάνε το αλλά να είσαι έτοιμος για αυτό που έρχεται. Χρειάζεσαι γερό στομάχι, γερά νεύρα, καθαρό όραμα, σωστούς ανθρώπους γύρω σου, ατελείωτη ενέργεια και τύχη. Αν όμως ζεις και αναπνέεις για αυτό που θες να δημιουργήσεις, κάνε το, αξίζει.

Βλέπετε την κρίση σαν ευκαιρία για (νέους) Έλληνες ή Ελληνίδες χωρίς δουλειά;

Η κρίση ιστορικά αν το δούμε είναι ευκαιρία για μεγάλους επενδυτές και επιχειρήσεις με άνοιγμα σε άλλες αγορές.Όχι για άνεργους νέους. Ο νέος χρειάζεται ανάπτυξη ώστε να μπει στην αγορά εργασίας με σωστούς όρους, να μάθει και ύστερα να επιχειρήσει εφόσον του ταιριάζει.

Το «δεν βρίσκω δουλειά άρα ανοίγω το μαγαζάκι μου», δεν ταιριάζει και δεν αρέσει σε όλους.  Φυσικά αν έχεις αποκτήσει μια εμπειρία και γνώση και μπορείς να καλύψεις μια ανάγκη, όταν ξαφνικά μένεις χωρίς εργασία, θα σκεφτείς την επιχειρηματικότητα και είναι λογικό συγκρινοντάς τον με έναν μισθό των 500 ευρώ.

Εϊναι άλλο όμως να υπάρχει σαν επιλογή και άλλο σαν λύση ανάγκης επειδή δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο και οδηγείσαι εκεί. Το δικαίωμα στην εργασία το έχουν όλοι, όχι μόνοι όσοι έχουν επιχειρηματικές βλέψεις, δεξιότητες και συνθήκες που την ευνοούν.

Πως διαχειρίζεστε το ρίσκο; Πρέπει πραγματικά να ρισκάρει κανείς τα πάντα, για να έχει επιτυχία;

Τα ρίσκα που παίρνουμε ανήκουν στην κατηγορία των υπολογιζόμενων.

Αφουγκραζόμαστε τους πελάτες μας, την αγορά, έχουμε στατιστικά και μετρήσεις, κάνουμε προβλέψεις και με προσεκτικά βήματα και στρατηγική καθορίζουμε την ανάπτυξη της εταιρείας μας.

Παράλληλα, διαχειριζόματε κάθε μας κίνηση με τέτοιο τρόπο ώστε να μην απειλεί την βιοσιμότητα του Men Of Style καθώς κάτι τέτοιο θα σήμαινε αυτόματα και την ανεπιτυχή ολοκλήρωση της αποστολής αλλά και την αδυναμία να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του προσωπικού μας που αναμένει από εμάς που οδηγούμε την εταιρεία να κάνουμε τις σωστές κινήσεις ώστε να αμοίβονται και να εργάζονται αξιοπρεπώς.

Πως διαχειρίζεστε τα λάθη; Πρέπει πραγματικά να κάνει λάθη κανείς, για να έχει επιτυχία;

Μόνο όσοι δεν εργάζονται δεν κάνουν λάθη.

Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Υπάρχουν τα λάθη άγνοιας και τα λάθη αμέλειας. Τα πρώτα είναι θεμιτά καθώς συνδράμουν στην διαδικασία εκμάθησης και εκπαίδευσης κάθε νέας προσπάθειας. Μαθαίνεις από αυτά, γίνεσαι καλύτερος και εφαρμόζεις ξανά με βελτίωση όπου χωράει.

Τα λάθη αμέλειας από την άλλη, ειδικά σε επίπεδο founder θα πρέπει να μην υπάρχουν.

Ποιά ήταν η μεγαλύτερη βοήθεια που δεχτήκατε, η οποία θα μπορούσε να είναι χρήσιμη και σε άλλους;

Η μεγαλύτερη βοήθεια χωρίς καμία αμφισβήτηση ήταν και είναι οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται και έρχονται να παρακολουθήσουν τα θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα στο Men Of Style, και ειδικώς οι πρώτοι που το 2014 μας εμπιστεύθηκαν στα πρώτα μας βήματα και βοήθησαν με τον τρόπο τους να καταλάβουμε ακόμα καλύτερα πως να γίνουμε και εμείς αποδοτικότεροι σε αυτό που κάνουμε.

Ο οδηγός σου είναι ο πελάτης, θα σου πει τι θέλει με τον τρόπο του ακόμα και αν δεν ξέρει τι είναι αυτό. Αρκεί να του δίνεις σημασία.

Ποιός “Entrepreneur” ήταν ή είναι η μεγαλύτερή σας έμπνευση;

Ίσως cliché αλλά όπως έχουμε γράψει και στο site μας menofstyle.gr θαυμάζουμε τους άνδρες που πρωτοπορούν θυσιάζοντας πράγματα. Και το καλύτερο παράδειγμα πρωτοπορίας στην σύγχρονη εποχή είναι ο Elon Musk.

Παράλληλα μας εμπνέει ακόμα και σήμερα, η εμμονή που είχε ο Steve Jobs στην αισθητική και στην αρμονία των προϊόντων της Apple.

Υπάρχει κάποιο βιβλίο το οποίο σας ενέπνευσε ή σας βοήθησε γενικά;

Eric Ries – Lean Startup. Τί άλλο;

Ποιά λάθη κάνατε, τα οποία θα μπορούσαν να αποφύγουν άλλοι άνθρωποι;

Το κυριότερο λάθος είναι ότι εμπιστευθήκαμε ανθρώπους που νομίζαμε πως είχαν κοινό όραμα μαζί μας, τους αγκαλιάσαμε, τους βάλαμε στην οικογένειά μας και τους ανοίξαμε διάπλατα τις πόρτες του Men Of Style.

Όμως αποδείχθηκε ότι είχαν τυχοδιωκτικές βλέψεις. Ας προσέχει ο καθένας ποιον εμπιστεύεται καθώς εμείς επανήλθαμε από το λάθος αυτό αλλά δεν είναι πάντα εφικτό σε κάθε industry και αγορά.

Τι θα κάνατε σήμερα διαφορετικά αν ξεκινούσατε πάλι από την αρχή;

Το μόνο που δεν θα ξανακάναμε θα ήταν το παραπάνω λάθος. Όχι γιατί υπήρξε σοβαρή απειλή για την εταιρεία αλλά κυρίως για την ανθρώπινη μεριά του πράγματος.

Μπορείτε να συστήσετε κόλπα ή εργαλεία που σας βοήθησαν ή να δώσετε κάποια συμβουλή σχετική;

Πάρα πολλά. Και άλλα τόσα που δεν πέτυχαν. Τόσα που δεν χωράνε σε ένα κείμενο μιας συνέντευξης.

Αξιοποιούμε κάθε τεχνολογία και εργαλείο που έχουν οι σύγχρονες επιχειρήσεις από το slack για ενδοεταιρική επικοινωνία, μέχρι σύγχρονο CRM για την καταγραφή των αναγκών των πελατών μας. Μπορώ όμως να αναφέρω τις αρχές στις οποίες βασίζονται όσα «κόλπα» ή εργαλεία αξιοποιούμε.

Κάθε πρακτική να είναι πελατοκεντρική. Δηλαδή να δίνει αξία στον άνθρωπο που σε εμπιστεύεται με την προσοχή του και τα χρήματά του.

Η αυθεντικότητα και η αλήθεια είναι πάντα ελκυστικότερη από το καλύτερο στημένο ψέμα. Δεν μπορείς να κοροιδέψεις κανέναν αν η αξία που δίνεις είναι μικρότερη από όσα υπόσχεσαι ή αν δεν κάνεις σωστή διαχείριση των προσδοκιών του πελάτη.

Να αξιοποιείς πλατφόρμες που έχουν την προσοχή του κόσμου. Το να συνεχίζεις να δουλεύεις με διαφημίσεις σε τηλεόραση και εφημερίδες σε έναν κόσμο που το 60% του χρόνου των πελατών σου καταναλώνεται σε social media, είναι σα να λες δεν θέλω να ακουστώ.

Να προσλαμβάνεις ειδικούς με σκοπό να τους ακούς. Αν είναι να κάνεις το δικό σου επειδή είναι δικιά σου η επιχείρηση, δεν τους χρειάζεσαι. Και αν τους προσλάβεις φρόντισε να ταιριάζουν στο κλίμα της εταιρείας καθώς από μόνο του είναι παράγοντας παραγωγικότητας και εργαλείο σταθερότητας.

Να είσαι τυπικός απέναντι σε συνεργάτες, προμηθευτές, προσωπικό και πελάτες ώστε να μπορείς να απαιτήσεις το αντίστοιχο. Αν περιμένεις ο συνεργάτης σου να σου παράγει σωστά και στην ώρα του ενώ δεν είναι ευχαριστημένος μαζί σου και την τήρηση της συμφωνίας σας είναι σα να περιμένεις να χάσεις κιλά ενώ τρως γλυκά κάθε μέρα.

Που μπορούν να μάθουν παραπάνω για εσάς οι αναγνώστες/θεατές μας και πως μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί σας;

Στο www.menofstyle.gr για να διαβάσουν τα χιλιάδες άρθρα που έχουμε, στο youtube στο www.youtube.com/MenOfStyleGreece για να δουν τα εκατοντάδες video μας.

Στο Instagram στο www.instagram.com/Menofstyle.gr όπου απαντούμε άμεσα σε κάθε ερώτηση για το φλερτ που τους απασχολεί και δωρεάν, στο facebook στο www.facebook.com/menofstylegr και στο twitter στο www.twitter.com/men_of_style_gr

Και στο 210-2525900, και στα γραφεία μας στο κέντρο της Αθήνας για να μιλήσουμε πιο άμεσα.

Στο LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/spyrosandrianos/

Τι το πρωτοποριακό θεωρείτε ότι έχει προσφέρει το Menofstyle.gr;

Εκτός του ότι εισάγαμε μια μεθοδολογική προσέγγιση στην επικοινωνία των δύο φύλων και μαθαίνουμε σε άνδρες να προσεγγίζουν κομψά και απολαυστικά και για τα δύο φύλα, αυτό που θα μας ξεχωρίζει πάντα από παρεμφερή εγχειρήματα είναι ότι εφαρμόζουμε μαζί με τους μαθητές μας αυτό που του διδάσκουμε.

Δηλαδή δεν είναι απλά μια γνώση πάρε την και καλή τύχη. Θα βγούμε μαζί με τον μαθητή μας να φλερτάρουμε μαζί του γυναίκες, να εκτεθούμε και να απορριφθούμε μαζί αν χρειαστεί, μέχρι να πιστέψει ότι μπορεί και ο ίδιος να το κάνει χωρίς να μας χρειάζεται.

Παράλληλα, πρωτοπορήσαμε και στο YouTube και podcast περιβάλλον καθώς σε μια πλατφόρμα που στην Ελλάδα κυριαρχεί το comedy αλλά και με δεκάδες κανάλια για γυναίκες, δημιουργήσαμε το πρώτο που κοιτάζει σοβαρά τις ανάγκες του άνδρα για αυτοβελτίωση και στυλ.

Τέλος, στήσαμε την πρώτη ιντερνετική εκπομπή για τον άνδρα σε μορφή video podcast και με τον τίτλο Apla+Andrika (Απλά Και Ανδρικά), την οποία μπορεί κανείς να απολαύσει μέσω youtube σε μορφή video αλλά και iTunes ή Spotify σε μορφή Podcast. Είναι μια εκπομπή ωδή στην ανδροπαρέα και σύντομα ξεκινάει η νέα σεζόν μας με ανανεωμένη θεματολογία καθώς η ανταπόκριση του κόσμου είναι συγκλονιστική.

Σπύρος Ανδριανός

Συνιδρυτής και Υπεύθυνος Λειτουργιών Men Of Style

 

Pin It on Pinterest

Shares
Share This

Sharing = Caring

Μοιράσου το! Μπορεί να είναι χρήσιμο και σε άλλους. Ευχαριστούμε!