SUM 004: Athens Insiders – ένα επιτυχημένο ‘προϊόν’ της κρίσης

SUM 004: Athens Insiders – ένα επιτυχημένο ‘προϊόν’ της κρίσης

Στο τέταρτο επεισόδιο η Ανθία της Athens Insiders μας λέει γιατί αξίζει να φτιάξεις την δική σου επιχείρηση, τι πρέπει να θυσιάσεις και πως ένα «αυγό» τους βοήθησε αρκετά στην αρχή.

Κάτω από το βίντεο θα βρείτε τα links που αναφέραμε σε αυτό το επεισόδιο και το γραπτό κείμενο της συνέντευξης. Μοιραστείτε την γνώμη σας για την συνέντευξη στο κάτω μέρος αυτού του άρθρου.

Video

 

Links

 

Αντίγραφο

David

Γεια σε όλους, σας καλωσορίζω στην 4η συνέντευξη στο Startup Minds. Είμαι ο David και είμαι μαζί με την Άνθια της Athens Insiders.

Άνθια πρώτα από όλα σε ευχαριστώ για το χρόνο σου, χαίρομαι πολύ που είσαι μαζί μας σήμερα.

Πριν ξεκινήσουμε με τις ερωτήσεις θα ήθελα να μας πεις για τον εαυτό σου και την ομάδα σας και λίγα λόγια για την Athens Insiders.

Ανθία

Η Athens Insiders είναι μία startup που ξεκίνησε πριν 2 χρόνια, δραστηριοποιούμαστε στο κλάδο του τουρισμού και σε θεματικές και εμπειρικές ξεναγήσεις. Ο πυρήνας της ομάδας αποτελείται από 3 άτομα, εμένα τον Αλέξη και τη Νάταλι. Είμαστε φίλοι και συνταξιδιώτες στη ζωή και έτσι προέκυψε και η ιδέα. Το background του καθενός είναι διαφορετικό και όχι απαραιτήτως από τον τουριστικό κλάδο, όλοι όμως φέρνουν στην ομάδα κάτι από αυτά που χρειαζόμαστε για να προχωρήσουμε. Η Νάταλι έχει κάνει σπουδές στον τουρισμό και έχει προϋπηρεσία στον κλάδο, ο Αλέξης είναι στο business κομμάτι ενώ εγώ είμαι στο πιο δημιουργικό, στο σχεδιασμό ουσιαστικά των εμπειριών γιατί φέρνω εμπειρία από event planning.

David

Περιέγραψε μας αν μπορείς σε ένα λεπτό τι υπηρεσίες προσφέρει η Athens Insiders.

Ανθία

Η υπηρεσία είναι ο σχεδιασμός εμπειριών, από λίγες ώρες έως πολλές ημέρες εμπειριών και διακοπών, για ταξιδιώτες που επισκέπτονται την Ελλάδα. Η κύρια ιδέα είναι πως θεωρούμε ότι κανένας άνθρωπος δεν είναι ίδιος γι’ αυτό και δεν ψάχνει τα ίδια πράγματα. Οπότε αυτό που θέλαμε από την αρχή είναι να λαμβάνουμε καλές πληροφορίες σε σχέση με το τι τους ενδιαφέρει να κάνουν και τι αναζητούν από την παρουσία τους στη χώρα μας και να σχεδιάσουμε πάνω στην κάθε ομάδα, παρέα ή οικογένεια που έρχεται, μια ιδέα μίας δράσης ή πολυήμερων διακοπών κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους. Άρα δεν υπάρχει τίποτα που να επαναλαμβάνεται είναι όλα φτιαγμένα από την αρχή.

David

Άρα σας πλησιάζουν και σας λένε, έχουμε αυτά τα ενδιαφέροντα και εσείς φτιάχνετε ένα πολύ συγκεκριμένο πακέτο.

Ανθία

Ακριβώς. Ένα μεγάλο ρόλο παίζει και η ομάδα των insiders που είναι άνθρωποι εξειδικευμένοι σε πολλά. Και στο κόστος των ενδιαφερόντων και σε διαφορετικές γλώσσες. Οπότε αυτό που κάνουμε είναι να χρησιμοποιούμε τους ανθρώπους μας και να τους ταιριάζουμε με τους ταξιδιώτες.

David

Άρα οι insiders δεν είναι υπάλληλοι;

Ανθία

Είναι συνεργάτες. Υπάρχει ένας πυρήνας ανθρώπων με τους οποίους δουλεύουμε πολύ περισσότερο, είναι οι επικεφαλείς του κάθε τμήματος και αυτοί είναι υπάλληλοι της εταιρίας μας ουσιαστικά και από εκεί και πέρα αναλόγως με το πόση ζήτηση έχει μία συγκεκριμένη ειδικότητα προσπαθούμε να δουλεύουμε όσο μπορούμε περισσότερο με τον κάθε άνθρωπο, ώστε να μπορούμε να του δίνουμε μεγαλύτερο όγκο δουλειάς και σιγά σιγά να τον φέρνουμε στο δυναμικό της εταιρίας.

David

Μου άρεσε πολύ η ιστοσελίδα σας, φαίνεται πολύ επαγγελματική και φαίνεται ότι είστε σε πολύ καλό δρόμο. Πότε ιδρύθηκε η εταιρία σας;

Ανθία

Η εταιρία μας ιδρύθηκε το 2013, τώρα κλείνουμε 2 χρόνια πλήρους λειτουργίας. Η ιδέα ξεκίνησε πολύ νωρίτερα, αλλά υπήρχε μια διαδικασία μέχρι να βγει στον «αέρα».

David

Εγώ σας βρήκα πριν 2 μήνες στη Γερμανία σε ένα περιοδικό, το GEO, που αγόρασα στο σταθμό τραίνων και είχε αφιέρωμα στην Ελλάδα. Είχε ένα άρθρο για εσάς και λέω ωραία ιστορία θα ταίριαζε στην ιστοσελίδα μας γιατί έγραφε ότι η κρίση σας οδήγησε στο να φτιάξετε κάτι δικό σας.

Θα ήθελα να το συζητήσουμε λίγο, γιατί αυτό είναι και το νόημα των συνεντεύξεων μας, να δώσουμε ελπίδα και σε άλλους που έχουν πρόβλημα με την κρίση.

Ανθία

Ναι έτσι είναι. Η ιδέα υπήρχε πολλά χρόνια, κι εμείς όταν ταξιδεύαμε ψάχναμε αυτό που κάνουμε εδώ, πάντα λέγαμε τι ωραία να το κάναμε κι εμείς στην Ελλάδα. Αυτό συνήθως είναι ένα θεωρητικό όνειρο που υπάρχει.

Η πίεση που δημιούργησε η κρίση σε όλους μας είτε επειδή χάσαμε τη δουλειά μας είτε επειδή χάναμε τα κεκτημένα μας, μας οδήγησε να κάνουμε το βήμα, είπαμε ότι τα πράγματα φαίνεται ότι δε θα πάνε καλά για αρκετά μεγάλο διάστημα όποτε μήπως να προσπαθήσουμε κάνουμε κάτι για τους εαυτούς μας, να δημιουργήσουμε ουσιαστικά μια δουλειά για μας προσπαθώντας να κοιτάξουμε σε ένα καλύτερο μέλλον; Κάπως έτσι ξεκίνησε και παράλληλα έτυχε και μία ιδέα, γιατί στον κύκλο μας είχαμε ανθρώπους πολύ ικανούς με φοβερές γνώσεις που τώρα αποτελούν τον πυρήνα των insiders.

Λέγαμε ότι σε ένα τόσο κακό περιβάλλον (εργασιακό) που υπάρχει στη χώρα αυτή τη στιγμή, πώς θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε κάτι όχι μόνο για μας αλλά και για όλους αυτούς που έχουμε γύρω μας και έχουν αυτές τις τρομερές ποιότητες και κατά κάποιον τρόπο χάνονται. Οπότε κάπως έτσι ξεκίνησε η όλη ιδέα.

David

Από τη σκέψη ότι κάτι πρέπει να γίνει μέχρι να φτιάξετε την εταιρία ήταν ένας μεγάλος δρόμος. Η επόμενη σκέψη ποια ήταν; Είπατε θα κάνουμε κατι σαν το Athens Insiders;

Ανθία

Ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα πέρασε σε συζητήσεις. Όταν πεις ωραία δε θα το βάλω κάτω πρέπει να αρχίσεις να κουβεντιάζεις πάρα πολλά πράγματα. Τι θα είναι, πως θα το λένε, τι θα κάνει τελικά, πως θα λειτούργει; Είναι θέματα που σε πρώτη φάση δεν περνάνε από το μυαλό σου, αλλά ουσιαστικά όταν θέλεις να φτιάξεις κάτι από το μηδέν πρέπει να σκεφτείς τα πάντα.

David

Άρα, απ’ ότι καταλαβαίνω, είχατε πολλές ιδέες.

Ανθία

Είχαμε πολλές ιδέες και πολλά πράγματα άλλαξαν. Όλα αλλάζουν συνέχεια, είναι ρευστά. Ξεκινάς και λες θα κάνω αυτό, αν αυτό δε λειτουργεί μετά θα κάνω κάτι άλλο, οπότε ποτέ δεν είναι κάτι standard.

David

Πως καταλήξατε σε αυτήν την ιδέα;

Ανθία

Αυτό σε πάει βήμα – βήμα. Δεν είπαμε τα βρήκαμε όλα, αυτά είναι, ξεκινάμε. Είπαμε θα ξεκινήσουμε κάνοντας τα tailor – made tours, θα τα προτείνουμε στην αγορά και θα δούμε πως θα πάει. Στην πορεία είδαμε ότι δεν μπορούμε να έχουμε μόνο αυτά, γιατί ο κόσμος χρειάζεται να παίρνει την ιδέα από κάποιον. Οπότε βάλαμε και κάποια θεματικά.

Σε οδηγεί το interaction που έχεις με τους πρώτους πελάτες σου. Επίσης είναι σημαντικό να κοιτάξεις τι άλλο συμβαίνει γύρω σου, ποιος είναι ο ανταγωνισμός, να δεις τι κάνουν οι υπόλοιποι. Μπορεί να έχεις μία πολύ τρελή ιδέα που να μην την κάνει κανείς. Αυτό μπορεί να είναι πολύ καλό γιατί είσαι πολύ πρωτοπόρος ή πολύ κακό γιατί για να μην την κάνουν μάλλον κάποιο θέμα υπάρχει. Το κύριο θέμα είναι να ακούς όλα τα μηνύματα και να είσαι έτοιμος να ανταποκριθείς σε ότι σου ζητείται ή όταν βλέπεις ότι δε λειτουργεί να είσαι έτοιμος να το αποσύρεις.

David

Από τη στιγμή που αποφασίσατε να κάνετε το tailor-made tours για τους τουρίστες μέχρι να ολοκληρώσετε την εταιρία ήταν μεγάλος ο δρόμος. Ποια ήταν τα μεγαλύτερα εμπόδια και πως τα αντιμετωπίσατε;

Ανθία

Το κύριο εμπόδιο είναι το οικονομικό. Τη στιγμή που θα αποκτήσεις ένα ΑΦΜ αποκτάς και έξοδα. Στην αρχή δεν ξέρεις αν η ιδέα που έχεις όντως θα λειτουργήσει και αν θα σου φέρει έσοδα. Για εμάς ήταν πολύ σημαντικό το ότι μπήκαμε στο πρόγραμμα EGG της Eurobank το οποίο μας έχει υποστηρίξει πάρα πολύ. Ήταν ένα πρόγραμμα στο οποίο μπήκαμε μέσα από διαγωνιστική διαδικασία και σε καλύπτει στα πρώτα σου βήματα. Σου δίνει γραφείο, λογιστή και δικηγόρο οπότε στην αρχή δεν είχαμε να αγχωθούμε για αυτά.

David

Ο καθένας μπορεί να πάρει αυτό το δάνειο; Είναι εύκολο;

Ανθία

Καταρχάς να πω ότι δεν είναι χρηματικό δάνειο, είναι ένα incubator ουσιαστικά που σου παρέχει χώρο για ένα χρόνο και υπηρεσίες οπότε δεν έχεις κάποια χρηματική σχέση, αλλά το ότι δεν έχεις να πληρώσεις ένα λογιστή αυτομάτως είναι σαν να παίρνεις χρήματα. Δεν έχεις καμία υποχρέωση, αυτό η eurobank το κάνει για λόγους εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, για λόγους προβολής, οπότε όλοι κερδισμένοι είμαστε. Είναι εύκολο για όλους αρκεί να έχεις στο κεφάλι σου τι θέλεις να κάνεις γιατί αυτό που κάνεις είναι να υποβάλλεις ένα business plan, περνάς από κάποιες συνεντεύξεις και επιλέγονται οι ομάδες που θα υποστηριχθούν.

David

Στην αρχή είπες ότι είχατε κάποιους φόβους που είναι φυσιολογικό, όχι μόνο της αποτυχίας, κάποιοι έχουν και το φόβο της επιτυχίας. Αν πιάσει η ιδέα τι θα κάνω μετά, θα έχω πολλή δουλειά και δε θα μπορώ να ικανοποιήσω τους πελάτες μου. Εσείς πως αντιμετωπίσατε το φόβο και δε σας σταμάτησε;

Ανθία

Εμείς το φόβο του πως θα αντιμετωπίσουμε τους πελάτες δεν τον είχαμε, ήμασταν βουτάμε στα βαθιά και θα τα καταφέρουμε. Ο μεγαλύτερος φόβος μας είχε να κάνει με τις σχέσεις μας με το κράτος και το πώς θα λειτουργήσει. Φαινόταν πιο απλό και όσο προχωράει γίνεται όλο και πιο πολύπλοκο.

David

Τι φόβο είχατε σχετικά με το κράτος;

Ανθία

Είναι η γραφειοκρατία, είναι οι φόροι που ποτέ δε ξέρεις πόσοι θα είναι τελικά, οπότε αν δεν το ξέρεις δεν μπορείς να βγάλεις και τις τιμές σου. Υπάρχει μία πολύ ρευστή κατάσταση και δεν ξέρεις που πατάς και που θα βρεθείς. Επίσης επειδή είναι ασύνδετες οι υπηρεσίες μεταξύ τους, χρειάζεται με την κάθε υπηρεσία να κάνεις άλλες διαδικασίες, και πολλές φορές χρειάζεται να τις ψάχνουμε. Έχουμε ένα βιβλίο από κάποιο λογιστικό γραφείο, το οποίο είναι οδηγίες για το πώς πρέπει να κρατάς το κάθε σου χαρτί και βιβλίο κλπ. Νομίζω αυτή ήταν η ουσιαστική δυσκολία μας.

David

Στο τέλος οι φόβοι σας αποδείχτηκαν τόσο τρομακτικοί ή είπατε πολύ κακό για το τίποτα τελικά;

Ανθία

Χωρίς να θέλω να απογοητεύσω κανέναν, και επειδή είναι καλό να το ξέρουν όλοι, είναι έτσι και χειρότερα.

David

Νομίζεις ότι αυτό ισχύει μόνο για το δικό σας τομέα η γενικά για όλους;

Ανθία

Εμάς έχει όντως κάποιες έξτρα «πολυπλοκότητες» γιατί χρειαζόμαστε και κάποιες επιπλέον άδειες, ασφάλειες κλπ, αλλά νομίζω ότι όλοι οι κλάδοι το χουν αυτό το θέμα στην Ελλάδα. Βέβαια από την άλλη, εμείς λέμε ότι αφού μπορούμε και επιβιώνουμε μέσα από το τέρας της γραφειοκρατίας και να καταφέρνουμε να τα λύνουμε τελικά, λέμε ότι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα. Δηλαδή σου δίνει και δύναμη όλο αυτό. Όταν θες να φτάσεις στο στόχο, όλα τα άλλα βρίσκεις τη δύναμη να τα ξεπεράσεις και να προχωρήσεις. Αρκεί να ξέρεις πολύ καλά τι θέλεις να κάνεις και να θέλεις πραγματικά να το κάνεις.

David

Πολύ σημαντικό αυτό που μας είπες. Ο καθένας μπορεί να κάνει οτιδήποτε αλλά αν δεν έχει το πάθος μέσα σου, αν δεν υπάρχει θέληση, υπομονή και επιμονή με το πρώτο εμπόδιο τα αφήνεις όλα γιατί σου φαίνεται υπερβολικός ο κόπος για κάτι που δε ξέρεις τι ακριβώς θα πάρεις.

Ανθία

Έτσι είναι. Είναι πολύ περισσότερο από ότι σου φαίνεται. Πρέπει να το θες πάρα πολύ.

David

Εσείς είχατε κάποιο ενδιαφέρον στον τουριστικό τομέα ή ήρθε στην πορεία;

Ανθία

Σε μεγάλο βαθμό ήρθε στην πορεία, γιατί ενώ το είχαμε σαν ιδέα, τι ωραία θα ήταν να κάναμε αυτό, όταν φτάσαμε στο σημείο να το κάνουμε είδαμε πόσο πολύ μας αρέσει, επειδή είναι και πολύ ανθρωποκεντρικό αυτό που κάνουμε και μας ταιριάζει, το να έχεις αυτή τη διάδραση με τους ανθρώπους, να παίρνεις και να δίνεις την ενέργεια. Η ευχαρίστηση που παίρνεις όταν μένουν ικανοποιημένοι είναι αυτό που σου δίνει τη δύναμη να πας μπροστά. Οπότε στην αρχή είχαμε την πρώτη φόρα, αλλά η ίδια μας η υπηρεσία και η σχέση που δημιουργούμε με τους πελάτες μας είναι αυτά που μας δίνουν κουράγιο.

David

Σε κάποιον που δεν έχει δουλειά ή δεν του αρέσει αυτό που κάνει, πώς θα του έλεγες να επιλέξει την δική του επιχείρηση βασισμένη στη δική σου εμπειρία;

Ανθία

Πρέπει να είναι κάτι για το οποίο να είναι έτοιμος να θυσιάσει πάρα πολλά πράγματα, θα τον ανταμείψει στην πορεία. Η χαρά που παίρνεις όταν έχεις δημιουργήσει κάτι δικό σου είναι τεράστια αλλά πρέπει να ξέρεις ότι έχεις αφήσει πίσω ένα κομμάτι του εαυτού σου. Έχεις αφήσει πάρα πολλά πράγματα, χρόνο, φίλους, γιατί δεν προλαβαίνεις. Είναι κάτι που απορροφάει όλο σου το χρόνο και όλη σου την ενέργεια για μεγάλο διάστημα. Το χαιρόμαστε, μας αρέσει γι’ αυτό και συνεχίζουμε αλλά πρέπει να σαι έτοιμος να αφήσεις πίσω πολλά σημαντικά.

David

Όταν μιλάμε για ανθρώπους που έχασαν τη δουλειά τους και βρίσκονται σε συνθήκες που λένε δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι, η προοπτική ότι θα φτύσω αίμα αλλά κάτι θα φτιάξω και η ανταμοιβή είναι, όπως είπες, η χαρά, ότι κάποια στιγμή θα ξυπνήσεις και θα πεις τι κατάφερα εδώ.

Ανθία

Είναι φοβερό να ξεκινάς κάτι από το μηδέν, είναι η χαρά της δημιουργίας, είναι τρομερή αίσθηση. Έχει διαφημιστεί ως κάτι εύκολο και είναι καλό κάποιος που ξεκινάει να ξέρει ότι έχει μεγάλη χαρά αλλά έχει και τη δυσκολία του. Είναι καλό να το λέμε και αυτό, να μη λέμε α δεν είναι τίποτα πάμε και όλα θα γίνουν εύκολα. Όσο πιο δύσκολο είναι κάτι τόσο πιο πολύ το χαίρεσαι στο τέλος.

David

Από τον τρόπο που μιλάς και την αύρα που έχεις, όταν μιλάς για αυτό που έφτιαξες, θα έλεγα ότι είσαι ισορροπημένη και νιώθεις ότι έκανες το σωστό.

Ανθία

Για εμένα ναι, δεν το συζητώ και χαίρομαι πραγματικά.

David

Υπάρχουν χρήσιμες συμβουλές που σας έδωσαν, κάτι που σας βοήθησε, και θέλεις κι εσύ να τις δώσεις σε αυτούς που μας ακούνε;

Ανθία

Η τεράστια βοήθειά μας ήταν το egg. Υπάρχουν πολλά προγράμματα που μπορεί κάποιος να μπει, να τα εκμεταλλευτεί, να μάθει από αυτά, να πάρει υπηρεσίες, δημοσιότητα η οποία είναι πολύ σημαντική στην αρχή που δε σε ξέρει κανένας και δεν έχεις και χρήματα για διαφήμιση. Όλα αυτά βοηθάνε και είναι μία καλή συγκυρία τώρα να ψάξει κάποιος να βρει προγράμματα για νεοφυείς επιχειρήσεις. Μετά, το πιο σημαντικό είναι να έχεις τις κεραίες σου ανοιχτές και να ακούς ότι έχει να σου πει ο οποιοσδήποτε, να παίρνεις τα πάντα και να καταλαβαίνεις πως λειτουργεί όλο το σύστημα γύρω σου. Δεν είναι μονόπλευρα όσα συμβαίνουν, όλα πρέπει να τα ακούς, να τα αντιλαμβάνεσαι και να καταλήγεις να φτιάχνεις μια πολιτική και μια ηθική για την δίκη σου εταιρία.

David

Υπάρχουν δυσκολίες που προέκυψαν και δεν περιμένατε ή κάτι που να είπατε ότι αν ξαναρχίζαμε, αυτό συγκεκριμένα, θα το κάναμε διαφορετικά;

Ανθία

Για εμάς οι δυσκολίες έχουν να κάνουν με την έλλειψη εμπειρίας στον κλάδο μας. Κάποιο λάθος που έχουμε κάνει είναι ότι έχουμε δώσει περισσότερα χρήματα από όσα θα έπρεπε σε διαφημιστικές δράσεις οι οποίες δε λειτούργησαν, αυτό ήταν το κυριότερο.

David

Οι εμπειρίες που κάνετε είναι μόνο για Αθήνα;

Ανθία

Κάνουμε Αθήνα, Πελοπόννησο, και Στερεά Ελλάδα αυτήν τη στιγμή.

David

Με κάποιον τρόπο πρέπει να βρείτε τους πελάτες σας. Τι δουλεύει για εσάς και τι δε δουλεύει;

Ανθία

Αυτό που δουλεύει είναι τα καλά λόγια των πελατών μας. Ακόμη αναρωτιέμαι πως μας βρήκε ο πρώτος γιατί το site μας ήταν στην τελευταία σελίδα του google, ακόμη και αυτός μας έγραψε πολύ όμορφα λόγια στο facebook γιατί ακόμα δεν είχαμε trip advisor, και αυτό δουλεύει πιο πολύ από όλα. Το referral που γίνεται από κάποιον που μας έχει γνωρίσει και που έχει πάρει την υπηρεσία. Πάρα πολύς κόσμος έρχεται μέσω των review που έχουμε στο trip advisor ή μέσα από απευθείας recommendation από το φίλο του.

David

Άρα σε ότι και να κάνουμε, ότι υπηρεσία και να παρέχουμε πρέπει να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να μείνει αξέχαστη η εμπειρία για τον πελάτη ώστε ουσιαστικά να γίνει διαφήμιση.

Ανθία

Αυτό είναι το πρόσωπο σου και η καλύτερη διαφήμιση πόσο μάλλον όταν είναι υπηρεσίες και πόσο μάλλον όταν έχεις να ανταγωνιστείς μία παγκόσμια αγορά. Γιατί μπορεί να διαλέξει να έρθει στην Ελλάδα και σε εσένα ή να πάει στην Τανζανία. Πρέπει να δουλεύουμε όλοι μαζί για να είμαστε καλοί. Κι εμείς και τα ξενοδοχεία και ο κάθε άνθρωπος ξεχωριστά στην Ελλάδα πρέπει να δουλεύουμε ώστε να δημιουργούμε μία καλή εικόνα στους επισκέπτες της.

David

Σε ευχαριστώ πολύ Άνθια για τις συμβουλές που έδωσες στον κόσμο. Μας είπες γιατί αξίζει να δοκιμάσεις κάτι δικό σου, ιδιαίτερα όταν βρίσκεσαι σε μία δύσκολη οικονομική κατάσταση. Όπως ακούσαμε υπάρχουν προγράμματα που σε υποστηρίζουν από τράπεζες, από το κράτος από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Απλά θέλει λίγο ψάξιμο, λίγη προετοιμασία και πάνω από όλα θέλει πάθος και θέληση. Ξέχασα τίποτα;

Ανθία

Όχι αυτό είναι. Πάθος, θέληση, υπομονή και επιμονή είναι οι λέξεις κλειδιά.

David

Που μπορεί να σας βρει ο κόσμος;

Ανθία

Στο athensinsiders.com και στο facebook, twitter, instagram παντου. Αν «γκουγκλάρει» Athens Insiders κάπου θα μας πετύχει.

 

Μοιραστείτε την γνώμη σας για την συνέντευξη κάτω από το άρθρο. Έχετε ερωτήσεις για την Μαρίνα και την Βασίλη; Παρακαλώ επίσης μοιραστείτε την συνέντευξη με άλλους: είναι σημαντικό να βοηθάμε ο ένας τον άλλον στην παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα.

 

Startup Minds logo

Κάντε εγγραφή στο δωρεάν Startup Minds newsletter!

Θα λάβετε μια δωρεάν ενημέρωση κάθε φορά που ανεβάζουμε μια καινούρια συνέντευξη η ένα καινούριο άρθρο σχετικά με Ελληνικά startups.

Η εγγραφή σου έγινε επιτυχώς. Θα λάβεις email τώρα για την επιβεβαίωση της εγγραφής σου.

Pin It on Pinterest

Shares
Share This

Sharing = Caring

Μοιράσου το! Μπορεί να είναι χρήσιμο και σε άλλους. Ευχαριστούμε!

Google+